Anasayfa » Aktüel » “Tutarlı, dürüst ve en doğru çözüme odaklı hizmetler sunuyoruz”

“Tutarlı, dürüst ve en doğru çözüme odaklı hizmetler sunuyoruz”

“Knauf, yenilikçi, çevre dostu, sürdürülebilir ve erişilebilir çözümleri ile güvenli, sağlıklı ve konforlu yaşam alanlarını yaratan öncü bir kuruluştur. Knauf başarılarını şirket kültürünü ve stratejilerini, müşteri memnuniyeti ve sadakatini hedefleyerek kazandığı güven ilişkisi ile gerçekleştirir. Yüksek kaliteli ürün gamı ve efektif iletişim yöntemleri sayesinde marka kimliğini en üst düzeyde tutar.”

Öncelikle ürün gruplarınız hakkında bilgi verir misiniz?

86’dan fazla ülkede 250’den fazla üretim tesisi ve satış organizasyonu, 10’un üzerinde iş ortaklığı, dünya çapında 35.000 çalışanı ve 10 milyar Euro satışıyla Knauf, kuşkusuz pazardaki en büyük oyunculardan ve dünyanın önde gelen modern yapı malzemeleri üreticilerinden biri. Knauf Türkiye Teknik Satış ve Danışmanlık Yöneticisi Bartu Gökçora ile gerçekleştirdiğimiz röportaj çalışmamızda, satış rakamları ile öne çıkan ürün grupları, ihracat çalışmaları ve önümüzdeki döneme dair planlarını konuştuk.

Bu ürün grupları içerisinde öne çıkan avantajlardan biraz bahseder misiniz?

Knauf sağladığı yüksek ürün kalitesini yaklaşık 90 yıldır yüklü yatırımları ve bilgi birikimiyle kurduğu kapsamlı araştırma ve geliştirme çalışmaları ile koruyor. Sektördeki 20 yılık tecrübemle şunu söyleyebilirim ki; Knauf’un zengin ürün gamı, Sokrates’in dediği gibi “Değişimin sırrı, tüm enerjini eskiyle mücadele etmek yerine, yeniyi inşa etmeye odaklamaktır.” anlayışından ve sürdürebilir şekilde koruduğu şirket değerlerinden gelmektedir. Bu anlayışla ortaya çıkan; havayı temizleme özelliğine sahip akustik ve estetik Cleaneo® Alçıpan® çeşitleri, hızlı bir şekilde yenilenebilir malzemelere dayanan ve formaldehit içermeyen ECOSE® mineral yün yalıtım malzemeleri, suya karşı eşsiz dayanımı ve eğrisel uygulanabilir özelliği ile AQUAPANEL® çimento esaslı plakalar, yüksek yüzey sertliği ve yük taşıma kapasitesi ile Diamant® Alçıpan® ve sıvası, 80dB gibi yüksek ses yalıtımı talep edilen kullanım alanları için özel tasarlanmış Silentboard® Alçıpan, Çelik ve betonarme binalarda taşıyıcı strüktürü 4 saate kadar yangına karşı koruyan Jetgips yangın önleyici alçı sıva ile Fireboard® ve Flameboard® Alçıpan® çeşitleri, 400 kg’a kadar yük taşıyabilen GifaFloor® kuru döşeme sistemleri, Avrupa nomlarına göre en yüksek kalitede derz dolgu ve yüzey sonlamaları sağlayan Superfinish® ürün gamı, kurşun kullanımına gerek kalmadan radyasyon kalkanı sağlayan Safeboard® Alçıpan® ve her iklim bölgesine özel çözümleri ile Knauf Mantolama sistemleri gibi sektöre yön veren inovatif ürünlerden sadece bazıları.

İnşaat sektöründeki son gelişmeler üretim ve satış faaliyetlerinizi nasıl etkilemekte?

İnşaat sektörü, performansa dayalı sistem çözümleri ve sürdürebilirlik konularında hızlı yol kat ediyor. Bu süreçleri daha verimli hale getirmek, takip etmek ve sunmak adına dijitalleşmenin önemini ayrıca vurgulamak gerekir. Binalarda beklenen konfor düzeylerinin artması, yapı fiziğine dayalı yangın emniyeti, sismik tasarım, ısı yalıtımı ve akustik performans gibi beklentiler; sürekli güncellenen yönetmeliklerle birlikte daha çok talep edilir hale geldi. Knauf Global Ar&Ge tecrübesi ile tüm bina tiplerine uygun üst düzey performans sunan, akredite düzeyde test edilmiş ve sertifikalandırılmış katma değerli ürün ve sistem çözümleri sunmaktadır. Ancak günümüzde, kaliteli ve güvenilir ürün ve sistem çözümleri tek başına yeterli olmamaktadır. Satış öncesinde ve sonrasında tüm kullanıcı kitlelerine sunmak üzere hazırlanmış, inşaat projelerinde olması gereken performans değerlerini; hızlı, hatasız ve kaliteli imalatı en uygun maliyet ile elde etmek üzere özel olarak tasarlanmış hizmetler asıl farkı yaratan unsurlar olarak öne çıkıyor. 1.000.000.000 metrekarenin üzerinde alçı plaka satışı gerçekleştirmiş tecrübesiyle Ar&Ge, teknik satış ve danışmanlık, eğitim ve saha denetleme hizmetleri ile güven aşılıyoruz.

Bu ürün ve hizmet kalitesini sürdürülebilir kılmak, sürekli iyileştirmek ve çevreye etkisi konusunda da birçok çalışma gerçekleştiriyoruz. Kişisel ve kurumsal anlamda sorumluluk duygusunu, kurumsal değerleri inovatif bakış açısı ile birleştirerek, üretim öncesi ve sonrası proseslerimizi çevresel etki parametrelerini dikkate alacak şekilde test edip, sürekli olarak geliştiriyoruz.

İhracat hacminizi artırmak için ne tür çalışmalar yapıyorsunuz? En yoğun çalıştığınız pazarlar hangileri?

Güney Avrupa, Orta Doğu ve Afrika bölge yönetimi merkezi olarak Türkiye’den yapılmaktadır. Bu durum bu bölgelerle yüksek iletişim halinde olmamıza, Knauf Global ürün gamının yanı sıra Knauf Türkiye tarafından geliştirilen performanslı ürün ve sistemlerimizin bu bölgelere penetrasyonuna imkan vermektedir. Bu bölgelerde yer alan iş ortaklarımız ve çalışanlarımızla birlikte ürün ve sistem çözümlerimizi, bölge özelinde değişiklik gösteren yönetmeliklere ve taleplere yanıt verecek şekilde tasarlama esnekliğine sahibiz. Özellikle uzak doğu bölgesindeki ülkelerde kurduğumuz iş ortaklıkları sayesinde tüm sistemlerimiz gerekli otoritelerce kabul görmektedir. “Sistem satış felsefesi” ile yangın dayanımı, akustik ve statik birçok akredite test raporlarımızı, lokal yönetmeliklerle denkleştirerek birçok başarılı ve prestijli projeye dahil olmuş olduk. 2019 yılında Knauf Türkiye Teknik Satış ekibi olarak 100’e yakın projeye yaklaşık 1.500 saat danışmanlık ve ekspertiz hizmeti verdik. Dijital çerçevede pilot ülke olarak konumlanmış Türkiye’de geliştirilen sistem animasyonlarını, ses yalıtımı, yangın dayanımı, mekansal akustik simülasyonları, ses yalıtımı simülasyonu gibi pek çok dijital teknik pazarlama ve satış araçlarını bu bölge ve belirli Avrupa ülkelerine örnek çalışmalar olarak sunuyoruz.

Güvenilir ve tercih edilir bir marka olmak ve bunu sürdürmek sizce neyle mümkün?

Knauf, yenilikçi, çevre dostu, sürdürülebilir ve erişilebilir çözümleri ile güvenli, sağlıklı ve konforlu yaşam alanlarını yaratan öncü bir kuruluştur. Knauf başarılarını şirket kültürünü ve stratejilerini, müşteri memnuniyeti ve sadakatini hedefleyerek kazandığı güven ilişkisi ile gerçekleştirir. Yüksek kaliteli ürün gamı ve efektif iletişim yöntemleri sayesinde marka kimliğini en üst düzeyde tutar.

Tutarlı, dürüst ve en doğru çözüme odaklı hizmetler sunuyoruz. Konusunda uzman çalışanları, ekipleri ve denetleme sistemleri sayesinde risk faktörlerini en aza indiren ve uygulamadan beklenen performansı sağlayan hedefler belirleriz ve bunları uygun araçlara taşırız.

Bu sebeple tüm sektörlerde olduğu gibi inşaat sektöründe de dijitalleşmenin çok önemli olduğunu düşünüyoruz. Knauf Grubu olarak pazarlama bakış açımızı büyük ölçüde dijital araçlara çeviriyor ve bunlar üzerinde çalışıyoruz. Dijital çerçevede pilot ülke olarak konumlanmış durumdayız. Türkiye’de geliştirilen sistem animasyonlarını, ses yalıtımı, yangın dayanımı, mekansal akustik simülasyonları, ses yalıtımı simülasyonu gibi pek çok dijital teknik pazarlama ve satış araçlarını bu bölge ve belirli Avrupa ülkelerine örnek çalışmalar olarak sunuyoruz.

Bu yıl içerisinde yeni projeleriniz olacak mı?

Knauf Grubu, geleneksel düşünceye meydan okumak ve gelecekte kendi yaşam tarzımızı şekillendiren ve onları tasarlayan, onları kullanan insanlara ve hepimizin güvendiği dünyaya özen göstererek yenilikçi, kaliteli hizmet ve performans çözümleri oluşturmayı misyon edinmiştir. Knauf kültüründe, daha iyi bir dünya için daha akıllı çözümlerle değişikliklere öncülük etmek var.

Teknolojik gelişmelere yönelik yenilikçi düşünce anlayışıyla ürün ve hizmet kalitemizi tüm dünyada sürekli olarak iyileştirmeye, mükemmelleştirmeye ve daha verimli hale getirmeye çalışıyoruz. Aslında temelimizde inovasyon, enerji verimliliği, fayda maliyetli, performans ve tasarım kalitesinde en yüksek talepleri karşılayan ve inşaat için mükemmel uyumlu sistem çözümlerini sunmak yatmaktadır. Bu felsefe sayesinde, inovasyonun yanı sıra, çeşitli pazarlarda kabul görmüş başarı hikayelerini, bir başka pazara adapte etme özelliğine sahibiz.

Bunun en yakın örneğini; hali hazırda binalarda yangın emniyeti sağlayacak birçok sistem çözümüne sahip olmamıza rağmen bu segmentteki yeni çalışmalarımız ile göreceğiz. Özellikle binaların pasif yangın önlemleri ile yangından korunması hakkında daha kapsamlı çalışmalarımız var. Çok kısa bir süre içerisinde müşterilerimizi; pasif yangın önlemleri için taleplerini tek bir noktadan çözmelerine yardımcı olacak ve Knauf markası ile fark yaratacak ürün gamımız ve çözümlerimizle buluşturacağız.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#Knauf #inovasyon #teknoloji #ihracat #inşaat

Bir Cevap Yazın

%d blogcu bunu beğendi: