Anasayfa » Aktüel » “2021 yılı, ‘yeni normal’i içselleştirenlerin yılı olacak”
Creavit Genel Müdürü Hasan Tuzcuoğlu

“2021 yılı, ‘yeni normal’i içselleştirenlerin yılı olacak”

“Daha çözüm ve verim odaklı düşünmemiz gerektiği bakış açısı ile, içinde bulunduğumuz global ekosistemin bir parçası olarak 2020 yılının kalan yarısının tüm sektörler, paydaşlar ve çalışanlar adına yaraların sarıldığı bir dönem olacağına inanıyoruz.”

Çanakçılar Şirkteler Grubu’nun markası olan ve 65 ülkede gerçekleştirdiği faaliyetlerle adından sıkça söz ettiren Creavit, içerisinde bulunduğumuz bu salgın sürecinde de yeni çalışma metodlarıyla üretimine devam ediyor.

“2021, bu süreci doğru okuyan ve “yeni normal”i içselleştirenlerin yılı olacak.” diyen Creavit Genel Müdürü Hasan Tuzcuoğlu ile gündeme dair bir söyleşi gerçekleştirdik.

Tüm dünyayı etkisi altına alan salgın hastalık şirket faaliyetlerinizi nasıl etkiledi?

Bu süreçte öncelikle, herkes gibi bizler de sosyal mesafe ve hijyen konularında yüksek hassasiyetle hareket ediyoruz. Unicera fuarının hemen akabinde, firma olarak salgın kapsamındaki tüm gerekli önlemler hem fabrikalarımızda hem de ülke genelindeki ofislerimizde alınmıştır. Yaşanan bu süreçte; üretim faaliyetlerimizi sekteye uğratmayacak şekilde üretimle görevli birimlerimiz, gerekli sağlık uyarılarına maksimum özen göstererek faaliyetlerine devam ederlerken satış pazarlama ekiplerimizde esnek çalışma düzeni ile süreci yürütmüşlerdir. Bu süreçte, bayi ziyaretleri, kurum içi eğitimler gibi rutin faaliyetlerimize zorunlu olmadıkça ara verdik. Zorunlu olanları ise sosyal mesafe önlemleri çerçevesinde gerçekleştirdik. Mayıs sonu ile birlikte tüm ekiplerimizle tekrar normal çalışma düzenimize geçiş sağlamış bulunmaktayız. Tüm çalışma arkadaşlarımızla büyük bir aile gibi olduğumuz Creavit’te, tokalaşamamak, sarılamamak bizleri duygusal olarak biraz buruk hissettirse de, bu günlerin elbet geçeceğini, şu an için birinci önceliğimizin önce kendimizin, sonra çalışma arkadaşlarımızın ve çevremizdekilerin sağlığı olduğu bilinciyle hareket ediyoruz.

Şu anki çalışma yapınızdan biraz bahseder misiniz?

Creavit olarak, estetik algısı ve kullanım önceliklerini göz önünde bulundurarak, farklı beğenileri karşılayacak fonksiyonel ve şık banyolar sunmak için sürekli araştırma yapıyor ve üretimimizi bu yönde şekillendiriyoruz. Salgın ülkemizde, sektörümüzün en önemli fuarı Unicera sonrasına gelmesini biz şans olarak görüyoruz. Yeni ürünlerimizi, banyoya dair güncel teknolojilerimizi sektör profesyonelleri, bayilerimiz ve Creavit’i yakından takip eden tüm tüketiciler ile paylaşma şansı yaşadık. Fuar sonrası oluşan talebi karşılamak ve yurtiçi-yurtdışı iş ortaklarımızın bu süreçten ticari anlamda olumsuz etkilenmemeleri için var gücümüzle çalışmaya devam ettik ve ediyoruz. %50’lik ihracat hacmi ile 65 ülkeye düzenli sevkiyat yapar hale gelen bir marka olarak, ülkemiz ve ekonomimiz adına taşıdığımız sorumluluğun farkındayız. Bu sorumluluk bilinci ile, birbirimize daha da kenetlenerek, tüm önlemlerimizi alarak üretmeye devam ediyoruz.

Satış ve pazarlama noktasındaki faaliyetlerinizi nasıl gerçekleştiriyorsunuz?

Fiziksel olarak bir araya gelemesek de, iletişimlerimize her zamankinden daha sık şekilde dijital ortamda devam ediyoruz. Her şeyin sadece ürün, sadece üretim, sadece satış olmadığını hepimize bir kez daha hatırlatan bu salgın, sosyal sorumluk bilincine sahip her marka gibi bizim iletişim dilimizi yeniden düzenlememize ortam sağladı. Evlerde olduğumuz bu süreçte banyonun, sağlık ve hijyen açısından ne denli önemli olduğunu, hijyen adına banyoda alınması gereken önlemleri, kullanımda tercih edilmesini tavsiye ettiğimiz teknolojileri tüm takipçilerimizle sürekli olarak paylaşıyoruz. Bayilerimizi bu süreçte, banyoda kullanıcı faydasını gözeten faktörler hakkında sürekli bilgilendiriyoruz. Fiziksel olarak satış noktalarımızı ziyaret edemeyen takipçilerimize, sanal turlarımız ile canlı mekan deneyimi yaşatabilmeye çalışıyoruz. Nitekim bunun güzel tepkilerini de alıyoruz.

Önümüzdeki döneme dair plan ve projeleriniz neler?

Banyoda global bir Türk markası olma hedefiyle çalışan bir marka olarak biz bu süreci, hepimizin yaşayarak tecrübe edeceği yeni bir döneme geçiş olarak okuyoruz. Geçtiğimiz yıllarda ekonomi, para, üretim konuşurken bugün bunları sağlamanın farklılaştırılmış çalışma yöntemlerini ve süreçlerini geliştirmemiz gerektiğini düşünüyoruz. Daha çözüm ve verim odaklı düşünmemiz gerektiği bakış açısı ile, içinde bulunduğumuz global ekosistemin bir parçası olarak 2020 yılının kalan yarısının tüm sektörler, paydaşlar ve çalışanlar adına yaraların sarıldığı bir dönem olacağına inanıyoruz. 2021, bu süreci doğru okuyan ve “yeni normal” i içselleştirenlerin yılı olacak.

 

 

 

 

#Creavit

Bir Cevap Yazın

%d blogcu bunu beğendi: