Anasayfa » Mutfak-Banyo-Seramik » Tasarım, Hijyen ve Tasarruf E.C.A.’da birarada

Tasarım, Hijyen ve Tasarruf E.C.A.’da birarada

Armatür pazarında trendlerin belirleyicisi E.C.A. armatür seçimi yapacaklara tasarım,hijyen ve tasarruf vaadini bir arada sunuyor. Türkiye’de en fazla armatür satışı yapan E.C.A. 2019’a da yepyeni seriler ile hazırlanıyor…

Enver Öz / Elmor A.Ş. Genel Müdürü

Elmor A.Ş. Genel Müdürü Enver Öz ile armatür pazarı hakkında kısa bir söyleşi yaptık. 2019 yılında bizi bekleyen yenilikleri sayın Öz’den dinledik.

Önümüzdeki yıl için armatür pazarında ne gibi yenilikler ön görüyorsunuz? E.C.A. olarak tüketiciye ne tür sürprizleriniz olacak?

Armatür pazarı teknolojinin de doğrudan etkilediği bir pazar haline geldi. Teknolojideki gelişmeler armatür üretim sürecindeki tasarım yaklaşımını ve fonksiyonel gelişimi doğrudan etkiliyor. E.C.A. olarak 2018 de trend olan ince hatların ve dörtgen çizgilerin 2019’da devamını göreceğimizi düşünüyoruz.  Daha yenilikçi tasarımlarda ise organik çizgiler ön planda olacak. 2019 yılı, Dokunma kontrollü armatürlerde olduğu gibi teknolojik gelişmelerle hayatı kolaylaştıran etkileri gözlemleyeceğimiz bir yıl olacak.

Tabii son dönemde tüketicinin vazgeçilmez talebi hijyen…Türkiye’de Hygiene Plus teknolojisini armatürlere uygulayan tek marka olan E.C.A.,bu anlamdaki ürün gelişimine yatırımını da sürdürmeye devam edecek.

E.C.A.armatür pazarında Türkiye’nin ilk tercih edilen markasıdır. Bunun en önemli nedeni ise, tasarım ve AR-GE süreçlerini şekillendirirken müşteri beklentilerini iyi analiz edebilmesidir. E.C.A. markalı armatürler, ulusal ve uluslar arası arenada pek çok tasarım ödülüne layık görülmüştür. Hayatı kolaylaştıran teknolojileri ile bir armatürden beklenebilecek her ihtiyaca cevap verebilme özelliğine sahiptir.

Sektör profesyonellerinden 2018 ve 2019 değerlendirmesi  

2018 yılı döviz kurlarındaki dalgalanmanın yoğun yaşandığı bir yıl oldu. Bu sebepledir ki yerli üretimin önemi tüketici algısında daha da değerlendi. Nitekim son dönem yapılan kampanyalarla yerli ve milli talebi daha da artırıldı. Bu süreçte güçlü ve kaliteli yerli markaların pazarda güveni daha da kazanacağını öngörüyoruz. Bizim gibi kalitesine olan güvenine istinaden 20 Yıl Garanti verebilen markalar tercih süreçlerini önemli derecede etkileyecektir. 

2019 yılında servis ağı ve kalite süreleriyle dikkat çeken markaların evlerini yenileme sürecindeki tüketiciyi kolaylıkla yakalayacağını düşünüyoruz.