Anasayfa » Aktüel » “Sürekli araştırma yapıyor ve üretimimizi bu yönde şekillendiriyoruz”

“Sürekli araştırma yapıyor ve üretimimizi bu yönde şekillendiriyoruz”

“Creavit global marka olma yolunda hızla ilerlerken, yurt dışı showroom sayımızı da artırmaya devam ediyor. Yurt dışında 150’nin üstünde showroom ile, 65 ülkeye düzenli ihracat gerçekleştirken, 2019’da ihracata daha da odaklanmamızla birlikte yakaladığımız %55’lik ihracat oranıyla, sektörümüzde lider markalardan biri olmaya devam ediyoruz.”

1960’lı yıllarda küçük bir atölyede mozaik tuvalet taşı üretiminie başlayana Çanakçılar Şirketler Gurubu, bugün Creavit markasıyla 5 kıtada 65 ülkede faaliyet göstermekte. Yarım asırlık tecrübesi ve 1000’den fazla çalışanıyla estetik, kaliteli ve doğa dostu ürünler tasarlayan firma, ortaya koyduğu pek çok ilk ile sektörünün yenilikçi markası olarak yoluna devam ediyor. Creavit Genel Müdürü Hasan Tuzcuoğlu ile dosya konumuz çerçevesinde gerçekleştirdiğimiz röportaj çalışmamızda, şirketin ürün grupları, fuar katılımları ve ihracat faaliyetlerine değinmeye çalıştık.

Creavit Genel Müdürü Hasan Tuzcuoğlu

Ürün gruplarınız hakkında bilgi verir misiniz?

Creavit olarak, önemli bir yaşam alanı haline gelen banyolara özel, tasarım ve tasarruf unsurlarının göz önünde bulundurulduğu ürünler üreten bir markayız. Bu anlamda banyo yaşam alanı içinde bulunan ana ürün gruplarını pazara sunduğumuzu ifade edebiliriz. Başta seramik sağlık gereçleri olmak üzere; banyo mobilyaları, gömme rezervuar ve kumanda panelleri, klozet kapakları, rezervuar iç takımları, lavabo, banyo ve mutfak armatürleri, duş setleri ve banyo aksesuarlarından oluşan geniş bir ürün yelpazesine sahibiz.

UNICERA Fuarı’na katılım sağlayacak mısınız? Yeni ürünleriniz olacak mı?

Creavit olarak, estetik algısı ve kullanım önceliklerini göz önünde bulundurarak, farklı beğenileri karşılayacak fonksiyonel ve şık banyolar sunmak için sürekli araştırma yapıyor ve üretimimizi bu yönde şekillendiriyoruz. Tüketici beklentileri ve farklılaşan yaşam tarzlarına cevap verecek yepyeni ürünleri, her sene olduğu gibi bu sene de ilk defa Unicera’ da sergileyeceğiz. Creavit, 5mm’lik kenar kalınlığı ile sektörde büyük beğeni toplayan ULTRA lavabo ailesinin yeni ürünlerini ve ince tasarım çizgisini farklı yorumladığımız yepyeni bir ürün ailesi olan LOOP tezgah üstü lavabo serisini, Unicerada ilk defa sergileyeceğiz.

Yine vitrifiye ürün grubumuzda çok tercih edilen kanalsız klozet teknolojisine sahip RIM-OFF ürün sayımızı arttırarak, bu sene bu kategorideki SOLO, MARE ve ELEGANT serilerine yeni eklenen ürünleri tüketicilerin beğenisine sunacağız. Gömme rezervuar kumanda panellerinde iki yeni ürün olan ARC ve TERRA’da, minimal sade ve tasarım çizgisini tamamlayıcı detaylara odaklanırken, kumanda paneli serimize eklenen yeni renkler ile, banyosunu tasarlarken özgür olmak isteyenlere yeni renk seçenekleri sunacağız. Armatür ürün grubunda da lavabo, banyo ve 2 farklı evye bataryasından oluşan BEVEL serisi yine ilk defa bu fuarda kullanıcıların beğenisine sunulacak. Banyoda tasarım trendlerini yakından takip eden ziyaretçilerimiz , dünyaca ünlü tasarımcı Defne Koz’un Creavit için tasarladığı FOGLİA banyo serisini de, yine bu fuarda yakından görme şansı bulacaklar. Ayrıca başta da belirttiğim gibi, ürün gruplarımıza yeni eklediğimiz, küvet, duş teknesi ve kabin gibi ürünleri de ilk defa unicera 2020’de sergileyeceğiz.

İhracat hacminizi artırmak için ne tür çalışmalar yapıyorsunuz? En yoğun çalıştığınız pazarlar hangileri?

Creavit global marka olma yolunda hızla ilerlerken, yurt dışı showroom sayımızı da artırmaya devam ediyor. Yurt dışında 150’nin üstünde showroom ile, 65 ülkeye düzenli ihracat gerçekleştirken, 2019’da ihracata daha da odaklanmamızla birlikte yakaladığımız %55’lik ihracat oranıyla, sektörümüzde lider markalardan biri olmaya devam ediyoruz. Yurtdışında yeni showroomlarımızı Mart ayında Fas ve Afrika kıtasının en önemli ticaret merkezlerinden Kazablanka’da, Nisan ayında da Tacikistan’ın başkenti Duşanme’de açtık. Yine bu yıl özelinde konuşmak gerekirse, komşu coğrafyamız ortadoğuda, başta Filistin, Ürdün, İran ve Irak olmak üzere, pek çok özel sektör ve kamu projesinde tercih edilen marka olduk. Ekim ayı itibarı ile de yurtdışı bayilerimizi satış noktasında desteklemek adına, dijital reklam kampanyalarımızı hayata geçirmeye başladık.

 

 

 

 

 

#Creavit

Bir Cevap Yazın

%d blogcu bunu beğendi: