Anasayfa » İnşaat-Proje-Taahhüt » Sinpaş Gyo, Aydos Country Projesiyle Sosyal Medyada da Lider

Sinpaş Gyo, Aydos Country Projesiyle Sosyal Medyada da Lider

Sinpaş GYO’nun “İstanbul Anadolu Yakası’nın en doğal projesi” olarak geliştirdiği Aydos Country’nin sosyal medya pazarlama stratejisi, Facebook tarafından “Success Story” (başarı hikâyesi) seçildi.

2014 yılında, gayrimenkul sektöründe kalitenin, güvenilirliğin ve itibarın simgesi olarak “SuperBrands”* seçilen Sinpaş GYO, yakın zaman önce “Brand Finance” tarafından en değerli marka sıralamasında da yer aldı. Sinpaş GYO, en son lanse ettiği Aydos Country projesiyle Facebook’ta “Başarı Hikâyesi” seçildi. Türkiye’den sadece 11 markanın yer aldığı kategoride tek GYO olarak fark yarattı.

Aydos+Country+5Sinpaş GYO, marka değerini arttırmaya devam ediyor

Sinpaş 40. yılını kutladığı 2014 yılında kalitenin, güvenilirliğin ve itibarın simgesi “SuperBrands”* seçilmişti. İş dünyasından isimlerin yer aldığı seçici kurul ve araştırma şirketi AC Nielsen’in ölçümleriyle belirlenen süper markalar, marka tanınırlığı kriterleri kapsamında değerlendirmeye alınmıştı. Sinpaş GYO bu başarının ardından geçtiğimiz günlerde uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance’nin araştırmasına göre, ‘’Türkiye’nin en değerli markaları 2015″ listesinde de yerini aldı.

Dijital dünyada ise; 2014 yılının en çok takip edilen gayrimenkul şirketi olan Sinpaş GYO, bu yıl da yeni bir rekora koşuyor. İnşaat sektöründe ilk tanımlanmış Facebook ve Twitter hesaplarını yöneten Sinpaş GYO, geçtiğimiz yıl Facebook “fan” sayısını sadece bir yılda iki kat artırmıştı. Yine Facebook etkileşiminde en iyi 5 markayı sıralayan listeye yıl boyunca 2 kez girerek Türkiye’nin en iyileri arasında yer aldı.

Sinpaş GYO, Aydos Country Projesi ile “Facebook Success Story” deBaris+Ekinci

Türkiye’nin sosyal medyayı en aktif kullanan gayrimenkul sektörü markası Sinpaş GYO, Aydos Country projesinin dijital reklam stratejisi ile Facebook’un dikkatini çekerek dünyanın önde gelen firmalarının aralarında bulunduğu “Facebook Success Story” listesine girdi.

Sinpaş GYO’nun Aydos Country projesi için hazırlanan Facebook reklamları, lansman sürecinde spesifik hedef kitle dışında sektörde bir ilk olarak web sitesini ziyaret etmiş kullanıcıları da hedefleyerek müşteri taleplerini topladı.

Hedef odaklı reklam stratejisi ile etkin sonuç

Facebook reklamları sayesinde Aydos Counrty Projesi için 6 binden fazla talep formu toplandı. Proje’nin web sitesine 50.000’den fazla ziyaretçi kazandırıldı. Bu platformdan gelen başvurularla 12 milyon TL tutarında konut satışı gerçekleştirildi. Proje lansmanlarını da Facebook üzerinden de duyurarak önemli sonuçlar elde eden Sinpaş GYO, nitelikli yaşam alanları geliştirmedeki liderliğini pazarlama ve sosyal medya alanlarında da yürütmeye devam ediyor. Sinpaş GYO Pazarlama ve Kurumsal İletişim’den Sorumlu Genel Müdür Yardımcı Barış Ekinci sosyal medyanın ana pazarlama stratejilerinden biri olduğunu belirterek Facebook’un önemine dikkat çekti. Ekinci, başarı hikâyesi ile ilgili olarak şu bilgileri paylaştı: “Pazarlama bütçelerimizin büyük bir kısmını dijital pazarlamaya ayırdık. Geçtiğimiz yıllara göre bu oran her geçen yıl yükseliyor ve dijital medyanın geleneksel medya karşısında nasıl yükselişe geçtiğini gösteriyor. Sektörümüzde fark yaratan markalı konut projelerimizi sosyal medyada en etkin şekilde kullanmaya devam edeceğiz” dedi.