Anasayfa » Aktüel » Selena’nın, yapı sektörüne katkıları devam ediyor
selena

Selena’nın, yapı sektörüne katkıları devam ediyor

Modern teknolojilerin yanı sıra kullanıcı ve çevre dostu ürünlerle küresel rekabet gücünü artıran Selena Türkiye, yapı sektörünün yaşadığı güçlüklere karşı akıllı çözümler üretiyor.

Dünya genelindeki 30 şirketi, 17 üretim tesisi ve bin 800 personeliyle 70’ten fazla ülkeye satış yapan ve daha iyi binalar yapılmasına katkı sunmak üzere çalışan Selena Grup, 25. kuruluş yıl dönümünü bir dizi etkinlikle kutluyor. Bu çerçevede İstanbul’da da 24 Ağustos’ta bir basın toplantısı gerçekleştirildi. Toplantıya, Selena Grup Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Marcin Macewicz ve Gelişim Direktörü Yönetim Kurulu Üyesi Agata Gładysz’in yanı sıra Pazarlama Direktörü Michal Specjalski ve Selena Türkiye Genel Müdürü İrfan Çetindamar katıldı. Toplantıda grubun geçmişi ve stratejisi ile Selena Ar-Ge merkezlerinin geliştirdiği ve dünya genelindeki pek çok pazarda satışa sunduğu inovatif ürünlere değinildi.

Selena Türkiye Genel Müdürü İrfan Çetindamar toplantıda Selena’nın 2008 yılında Polyfoam’u satın alarak Türkiye pazarına girdiğini ve kısa bir süre içinde yüzde 16’lık bir pazar payı elde ettiğini belirtti. Çetindamar, “Türkiye, inovasyon ve gelişmiş çözümler isteyen genç ve açık fikirli bir nüfusa sahip. Bu faktör, inovasyon konusunda dünya lideri olan Selena’nın Türkiye’deki başarısının temelini oluşturuyor. Selena, uzun ömürlü ve enerji verimliliğine sahip binaların geliştirilmesine yardımcı olmayı; yenilikçi ürünleri sayesinde binaların sağlam, ses, ısı ve su yalıtımına sahip ve yangına karşı daha dirençli olmasını hedefliyor” dedi.

Çetindamar sözlerine şöyle devam etti: Türkiye, stratejik konumu nedeniyle Selena Grup için muazzam potansiyele sahip bir ülke. Grup, hem Türkiyedeki hem de Orta Doğu, Kuzey Afrika ve Türki Cumhuriyetlerdeki faaliyetlerini Türkiyeden yürütüyor. Ayrıca Türkiye’deki inşaat sektörü her yıl önceki yıla kıyasla iki kat büyüyor. Bu büyümenin kaynağını devlet tarafından desteklenen ‘kentsel dönüşüm’ oluşturuyor. Bu durum, söz konusu gelişimin uzun yıllar boyunca devam edeceğini gösteriyor ve Selena’nın yerel pazarlarda büyümesini sağlıyor.

Türkiye Selena’nın büyüme stratejisinde kilit rol oynuyor

Polonya’daki genel merkezde görev yapan yönetim kurulu üyeleri ise toplantıda, yerel ekiplerin Selena Grup’un başarısındaki mutlak önemine değindi.

Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Marcin Macewicz ise şu ifadeleri kullandı: “Şirkete olan bağlılıklarını, bilgilerini ve uzmanlıklarını her gün ortaya koyan tüm şirket çalışanlarımız, müşterilerimizle ve iş ortaklarımızla yakın şekilde çalışıyor. Türkiye’deki çalışanlar da dahil olmak üzere bu yerel “kahramanlar” Selena Grup’un küresel başarısında mutlak bir role sahip. Sürekli artan bir potansiyele sahip Türkiye’de deprem riskiyle ilgili yenileme projelerini destekleyen devlet programları uygulanmakta ve eski ve yeni binalar için termal yalıtım yatırımları zorunlu tutulmaktadır. Bütün bu etkenler nedeniyle Türkiye, grubumuzun kalkınma stratejisinde kilit bir konuma sahip. Bolu’da yer alan fabrikanın 2015 yılında gerçekleşen çalışmalarla 5 bin metrekareden 10 bin metrekareye çıkarılması da bu stratejik önemin bir göstergesi.”

#cevre, #strateji, #sektor

Cevapla

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar işaretlenmelidir *

*