Anasayfa » Aktüel » “San Deco olarak ürün gelişimi konusunda sürekli Ar&Ge çalışmalarımız sürmektedir”

“San Deco olarak ürün gelişimi konusunda sürekli Ar&Ge çalışmalarımız sürmektedir”

“Her yıl olduğu gibi 2020 yılı için de sahada önemli projelerimiz ve ürünlerimiz olacak, çok kısa bir zaman içerisinde dekoratif boya grubumuza ilave bir dinamizm getirecek olan şablon serimizi piyasaya sürüyor olacağız.”

1965 yılında kurulan San Deco, sektöre iç – dış cephe boyaları ve sıva üretimi ile giriş yaptı ve 90’lı yıllardan itibaren Ar&Ge çalışmalarını dekoratif boya üzerinde yoğunlaştırdı. Bugün yarım asırlık tecrübesiyle pazar payında 20 milyon litreden fazla hacimsel dağılıma sahip ve “dekoratif boya” alanında uzmanlaşmış olan firma üretim, Ar-&Ge ve iş ortaklarından aldığı güçle, dekoratif boya sektörünün öncüsü olmaya devam etmektedir. San Deco Pazarlama Müdürü Timur Ergün ile San Deco hakkında merak ettiklerimizi konuştuk.

2019 yılı sizin için nasıl bir yıl oldu? Kısa bir değerlendirme alabilir miyiz?

Ülkemiz ve ekonomisi için zor bir yıl olan 2019, Türkiye pazarımızı düşündüğümüzde, her ne kadar yurtiçi atılımlarımıza yeni bir başlangıç sağlamış olmamıza rağmen bizim içinde çetin bir yıl oldu. Ancak San Deco olarak biz, klasik ama etkin bir anlayış ile bu karşılaştığımız krizi fırsata dönüştürerek gerek yurtiçi zincir mağazalar atılımları gerek kapsamlı bölge müdürlük açılışlarımızla kendi ilgi alanımızda büyüdük. Yurtdışı stratejilerimizde yine aynı kararlılıkla bulunduğumuz pazarlarda büyüme ve yer almadığımız pazarlara ürün ve hizmetlerimizi en doğru şekilde aktarmak için çalışmalarımızı sürdürdük.

Ürün gruplarınız hakkında bilgi verir misiniz?

Ürün gruplarımız içerisinde öncelikli ürünlerimiz dekoratif boya ve kaplamalar oluşturuyor, bunların dışında farklı fonksiyonları olan çözümcül ürünlerimiz, iç ve dış cephe boyalarımız, ürün gamımızın bir bölümünü oluşturuyor. San Deco Writewall, San Deco Chalkboard ürünlerimiz boyaya eğlenceli bir form katıyor, hem tüketici hem mimari tarafta boyayı günlük yaşam içinde kullanabileceğimiz bir forma dönüştüyor. San Deco olarak ürün gelişimi konusunda sürekli Ar-Ge çalışmalarımız sürmektedir.

Bu ürün grupları içerisinde öne çıkan avantajlardan biraz bahseder misiniz?

Boyada kişiselleştirme kavramı her geçen gün daha öne çıkıyor, kişiye özel duvar uygulamaları, dekoratif boyalar, hem mimari projelerde fark yaratmak hem de tüketicinin kendini özel hissetmesi yönünden önemli. Dekoratif ürün gamında ürünlerimizi kendi içlerinde birarada da kullanarak, tasarım ve trendler konusunda hem eğitim hem ürün anlamında gelişime önem veriyoruz. San Deco Effect Wind, San Deco Atracto, San Deco Travertino, San Deco Beton Deco ürünlerimizle metal efektlerden, beton görünümlere, mermer etkisinden, rüzgarlı mekanlara hayal ettikleriniz ve çok daha fazlasını üretime dönüştürmek için çalışıyoruz.

İhracat hacminizi artırmak için ne tür çalışmalar yapıyorsunuz? En yoğun çalıştığınız pazarlar hangileri?

30 yılı aşkın süredir ihracatçı kimliğimizle ‘Go To Market’ stratejisi ve yapılanması ile her farklı Pazar için yapmış olduğumuzu araştırmalar ve stratejilerimizi kullanarak çalışmalar yapmaktayız. Bu bazen Pazar bazlı pazarlama faaliyetleri olurken, bazen ürün bazlı, bazen kültürlerine göre dahi olabilmekte. Günümüzde en çok önem verdiğimiz çalışmalarımızı dünyanın neresinde olursa olun muhakkak eğitim ve eğitim faaliyetleri olmakta. Özel ürünlerimizin yoğunlukta olduğu ürün gamımızı doğru kanallara doğru mesajla aktarabilmek için muhakkak eğitim deyip bunun için bir akademi dahi kurduk. San Deco olarak en yoğun çalıştığımız Pazar Avrupa pazarı ile Afrika pazarıdır. Bunu Ortadoğu ve körfez ülkeleri pazarı ile Asya ile takip ederken, son atılımlarımızla Güney Amerika pazarına markamızı taşımayı başardık.

Bu yıl içerisinde yeni projeleriniz olacak mı?

Her yıl olduğu gibi 2020 yılı için de sahada önemli projelerimiz ve ürünlerimiz olacak, çok kısa bir zaman içerisinde dekoratif boya grubumuza ilave bir dinamizm getirecek olan şablon serimizi piyasaya sürüyor olacağız. Bunun dışında özellikle başta yurt içi piyasada yaygınlık ve bilinirliği artırıcı pazarlama faaliyetlerimizi devreye alıyoruz.

Son olarak eklemek istedikleriniz?

Son dönemde ürünlerimiz ile en önemli konulardan biri tüm ürünlerimizin VOC oranının düşük olması ve ecofriendly ürünler olmasıdır, San Deco olarak bu konu üzerinde hassasiyetle duruyoruz. Bunun dışında sektörde bir takım teknolojik değişimler, yenilikler her geçen gün artıyor, firma olarak bu gelişmelerin de içerisinde ve sahaya entegre çözümler üzerinde projeler üretiyoruz.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#SanDeco #dekoratif #tasarım

Bir Cevap Yazın

%d blogcu bunu beğendi: