Anasayfa » Aktüel » “Güven üzerine inşa edilmiş güçlü bir markamız var”

“Güven üzerine inşa edilmiş güçlü bir markamız var”

“Fabrikalarımızı en verimli şekilde işletebilmek, şirketimizi fayda ve değer odaklı bir anlayışla yönetmeye devam etmek temel hedefimiz. 2020 yılındaki çalışmalarımızda hem inşaat sektörünün gelişmesi için gayret göstereceğiz ve hem de Ytong markasını büyütmek üzere çalışmaya devam edeceğiz.”

56 yıldır gazbeton sektöründe pazar lideri olarak konumlanmış bir marka olan Türk Ytong, güvenli, kaliteli, çevreci yapılaşma ve duvar denildiğinde akla ilk gelen firmalardan.

Türk Ytong Yönetim Kurulu Başkanı F. Fethi Hinginar ile dosya konumuz çerçevesinde bir röportaj çalışması gerçekleştirdik.

2019 yılı için kısa bir değerlendirmede bulunabilir misiniz? Şirket hedeflerinize ulaştığınızı düşünüyor musunuz?

2019 yılı, Türkiye’de zorlu kararların alınmasını gerektiren bir yıl oldu. Türkiye’nin dinamosu olan inşaat sektörünün büyüme hızının yavaşladığı yıl olarak kayıtlara geçti. Bunun doğal bir sonucu olarak gazbeton sektörü de bu yavaşlamadan etkilendi.

Yenilikçi çalışmalara devam ederek, işbirlikleri yaparak, pazarımızın ihtiyaçlarını karşılayacak yeni ürünlere imza atarak çalıştık. Birlikte çalıştığımız iş ortaklarımıza, müşterilerimize değer katmaya yönelik çalışmalarımızdan vazgeçmedik. Güçlü bir marka algımız var ve kurum kimliğimiz güven duygusu üzerinde gelişiyor. Bu dönemlerde bu gücümüzün bize kattığı değer ile daha güçlü bir duruş sergileme imkanı buluyoruz.

2020 yılı için hedeflerinizi nasıl temellendiriyorsunuz? Üretim ve satış stratejinizi nasıl kurguluyorsunuz?

Türkiye inşaat ve yapı malzemeleri sektörü önemli, büyük bir pazar. Ayrıca kategori olarak güçlü bir dinamizme sahip. Yeni fırsatlar sektörün kendi dinamiği içerisinde gelişebiliyor ve bu fırsatları görebilen, buna yönelik yatırım yapabilen markalar bundan fayda sağlayabiliyor. Biz hazırlıklarımızı ve planlamamızı buna göre yapmaya çalışıyoruz.

Yılların bize verdiği deneyim, müşterilerimize fayda sağlayacak yeni ürünler geliştirmenin, çağdaş yaşama ve mimariye yaptığımız her katkının, markamıza hem satış ve pazarlama başarısı hem de güven ve itibar kazancı olarak geri döndüğünü gösteriyor. Biz son beş yılda buna dayanarak çok önemli çalışma ve yatırımlara imza attık. Müşterilerimizin beğenisini ve takdirini kazandık. Akılcı planlamalar ve doğru hedefler ile en iyiye ulaşmaya devam edeceğiz. Türk Ytong olarak geleceğe güvenle bakacağımız bir konuma geldik. Dilovası ve Çatalca fabrikalarımız dünyanın en modern gazbeton fabrikaları olarak örnek gösteriliyor. Fabrikalarımızı en verimli şekilde işletebilmek, şirketimizi fayda ve değer odaklı bir anlayışla yönetmeye devam etmek temel hedefimiz. 2020 yılındaki çalışmalarımızda hem inşaat sektörünün gelişmesi için gayret göstereceğiz ve hem de Ytong markasını büyütmek üzere çalışmaya devam edeceğiz. 1963’ten bu yana olduğu gibi, üründen dağıtıma, hizmetten güvenirliğe kadar her aşamada benimsediğimiz yüksek kalite anlayışını sürdüreceğiz. Ytong Türkiye’de inşaat sektörünün köklü bir markası konumunda. Güven üzerine inşa edilmiş güçlü bir markamız var. Ürüne adını vermiş, sektöre liderlik eden bir markayız. Türkiye’nin enerji verimli ve kaliteli yapılara kavuşması, nitelikli kentleşmesi için pek çok alanda, sosyal paydaşlarımız ile birlikte çalışmalar yürütüyoruz. Gayrimenkul sektörünün güvendiği bir çözüm ortağıyız. Önemli bir paydaşımız olan inşaat firmaları ile sürekli iletişim halindeyiz. Sadece ürün olarak değil satış öncesi ve sonrası hizmetler ile de her zaman yanlarında olmaya devam edeceğiz.

Ar&Ge ve İnovasyon çalışmaları, bir şirketin en büyük yatırımı. Siz bu konuyu nasıl ele alıyorsunuz? Bu noktada faaliyetleriniz neler? Önümüzdeki yılda yeni ürünleriniz olacak mı?

Biz yenilikçi bir kurumuz. Çağdaş yaşamın ve mimarinin gereksinimlerine cevap verebilmek için aralıksız çalışıyoruz. Ürünlerimizin inovatif özellikleri sayesinde yapılarda enerji tasarrufu, deprem ve yangın güvenliği gibi alanlarda pek çok yeniliğe öncülük ettik.

2019 yılı içerisinde de pazara sunduğumuz yeni ürünlerimiz oldu, Ytong Gürültü Bariyeri bunlar içerisinde öne çıktı. Karayolu ve demiryolu kaynaklı trafik gürültüsünün çevrede yaşayanlara etkisinin azaltılması için ekonomik ve çevreyle uyumlu bir çözüm olan Ytong Gürültü Bariyeri’ni, çevresel gürültü kirliğinin kontrolü ve azaltılması amacıyla başlatılan Avrupa Birliği mevzuatına uyumlaştırma çalışmalarına katkı sağlamak amacıyla tasarladık. Büyük boyutlu donatılı panel elemanlarımız ile oluşturulan bu sistem, yüksek ses yalıtım özelliği ile etkin bir gürültü koruması sağlıyor. Bu çalışmalarımıza 2020 yılında da devam edeceğiz.

Son olarak eklemek istedikleriniz?

2020 yılındaki çalışmalarımızda hem inşaat sektörünün gelişmesi için gayret göstereceğiz ve hem de Ytong markasını büyütmek üzere çalışmaya devam edeceğiz. 1963’ten bu yana olduğu gibi, üründen dağıtıma, hizmetten güvenirliğe kadar her aşamada benimsediğimiz yüksek kalite anlayışını sürdürmek en büyük hedefimiz.

 

 

 

 

#TürkYtong #arge #inovasyon #inşaat #yapı #enerji #mimari #gazbeton

Bir Cevap Yazın

%d blogcu bunu beğendi: