Anasayfa » Aktüel » Grohe’nin “Yeşil Cami” girişimi, “On Yılın En İyi PR Kampanyaları” arasına girdi

Grohe’nin “Yeşil Cami” girişimi, “On Yılın En İyi PR Kampanyaları” arasına girdi

GROHE, “Holmes Report” tarafından Londra’da halkın oyları ile belirlenen bu on yılın en iyi PR kampanyaları listesinde, “Yeşil Cami” inisiyatifi ile dördüncü oldu. İnisiyatif, GROHE tarafından, Ortadoğu ve Afrika bölgelerinde su israfını azaltmak üzere hayata geçirilen “WaterCare” Kurumsal Sosyal Sorumluluk programının da bir parçası.

GROHE, “Yeşil Cami” inisiyatifi kapsamında, yerel ortakları ile işbirliği içinde Ortadoğu ve Afrika’daki seçili camilere su tasarrufu sağlayan musluklar tedarik ederek, abdest sırasında tüketilen su miktarının yüzde 30 azaltılmasına katkıda bulundu. Bu çerçevede, çalışmalarını sürdüren marka, projenin “Suyu Gıdaya Dönüştür” adını verdiği ikinci ayağında, tasarruf edilen suyu gıdaya dönüştürerek, Ramazan ayı boyunca ihtiyaç sahibi ailelere 1.000 öğün yiyecek dağıttı.

G R O H E Ortadoğu, Afrika ve Doğu Akdeniz PR ve İletişim Direktörü Lina Varytimidou, şunları söyledi: “halkın oylarıyla bu onyılın En İyi PR Kampanyaları listesinde, “Yeşil Cami” inisiyatifi ile dördüncü sırada yer almış olmaktan büyük bir mutluluk duyuyoruz. Çevreye ve bize kucak açan topluma yönelik taahhüdümüz kapsamında hayata geçirdiğimiz bu bölgesel proje, ağırlıklı olarak suyun, paranın ve ihtiyaç sahiplerine yardım eli uzatmanın önemi konusunda kamuoyunda bilinç yaratmayı hedefliyor. Ortadoğu’daki programımız ile ikinci defa ödüllendirilmiş olmak, bizi de sürdürülebilirlik konusundaki çabalarımızı devam ettirmeye ve su tasarrufu yapmanın ve ihtiyaç sahibi aileler için sürdürülebilir yiyecek kaynaklarının finanse etmenin yolları hakkında bilinç oluşturmaya motive ediyor.”

“Yeşil Cami” inisiyatifi, bölgede aralarında Birleşik Arap Emirlikleri, Suudi Arabistan, Suriye ve Mısır’ın da bulunduğu birçok ülkede uygulandı. İnisiyatif, 2014 yılında, Holmes Report tarafından düzenlenen SABRE Ödülleri’nde, “Ortadoğu’da En İyi Kampanya” ödülünü kazandı. Suudi Arabistan’da hayata geçirilen “Suyu Gıdaya Dönüştür” programı da, Uluslararası Halkla İlişkiler Derneği (IPRA) tarafından düzenlenen 2016 “Altın Dünya Ödülleri”nde ödüle layık görüldü.

GROHE üst yönetiminde değişim İnsan Kaynakları & Organizasyondan sorumlu İcra Direktörü Michael Mager GROHE ve LIXIL’de geçen 15 yılın ardından emekliye ayrılıyor

Eksiksiz banyo çözümleri ve mutfak bataryalarında dünyanın önde gelen markası GROHE’de İnsan Kaynakları & Organizasyondan sorumlu İcra Direktörü olarak görev yapan Michael Mager, GROHE ve LIXIL’de geçen 15 yılın ardından emekliye ayrılıyor.

Grohe AG CEO’su Thomas Fuhr, “Michael’a, İnsan Kaynakları departmanında gösterdiği başarılı çalışmalar nedeniyle teşekkür ederiz. Kendisi, birçok zorlu ve heyecan verici dönemde, markamıza değer kattı. İK fonksiyonunun başında geçirdiği dönem boyunca, markanın liderliği ve insan yönetimine yön verdi. Michael aynı zamanda, asıl amacımızın da bilincinde oldu. Üçüncü dünya ülkelerinde geleceğin tesisatçılarına eğitim vermeyi hedefleyen Don Bosco programını da büyük bir bağlılık ile yürüttü. Michael’a, göstermiş olduğu adanmışlık için teşekkür eder, gelecekte her şeyin kendisi ve ailesinin gönlünce olmasını dilerim,” dedi.

Michael Mager’ın İnsan Kaynaklarından sorumlu İcra Direktörü olarak sorumlulukları, kendi görevlerine ek olarak Thomas Fuhr tarafından üstlenilecek.

 

 

 

#Grohe

Bir Cevap Yazın

%d blogcu bunu beğendi: