Anasayfa » Aktüel » “Eğitim ve müşteri memnuniyeti çalışmalarına yatırımlarımız devam ediyor”

“Eğitim ve müşteri memnuniyeti çalışmalarına yatırımlarımız devam ediyor”

“Yüksek teknolojiye sahip ürünlerimizi Ar-Ge merkezimizde kendi mühendislerimiz tarafından geliştirilen yazılım ve donanımlarla üretiyoruz. DemirDöküm’ü asırlık hedeflerine ulaştırmak, sektördeki ilklerimize yenilerini eklemek için Ar-Ge yatırımımızı kademeli olarak artırıyoruz.”

1954 yılında İstanbul’da kurulan DemirDöküm, ısıtma, su ısıtma ve iklimlendirme sektörlerinde faaliyet göstermekte. Kuruluşundan bu güne geçen süre içerisinde Türk sanayisinin gelişmesine katkılarda bulunan firma, birçok yeni yatırımı hayata geçirerek tüketicisine daima üstün teknoloji sunmakta ve sektördeki kaliteyi her geçen gün yükseltmekte.

DemirDöküm Yönetim Kurulu Üyesi Erdem Ertuna ile gerçekleştirdiğimiz röportaj çalışmamızda, geçtiğimiz yıla dair bir değerlendirme aldık. Pek çok konuda bizi aydınlatan ve önümüzdeki döneme dair projelerini ve öngörülerini bizlerle paylaşan sayın Ertuna’ya teşekkür ediyoruz.

2019 yılı sizin için nasıl bir yıl oldu?

Kurulduğumuz 1954 yılından günümüze her yıl ürün ve hizmetlerimizin yanı sıra yürüttüğümüz çalışmalarla hem DemirDöküm’ü hem de sektörü bir adım ileriye taşıyoruz. Bozüyük’te kendi teknolojimiz ile ürettiğimiz kombi, radyatör, klima, termosifon, şofben, merkezi sistem kazanları, ısı pompası, güneş enerji sistemleri ve VRF sistemi kategorilerindeki geniş ürün gamımızla 2019’da tüketicilerimizin takdirini kazanmaya devam ettik. İleri teknolojiyi kullanarak katma değer odaklı, çevre dostu yalın üretim teknikleri ile üretim gerçekleştiren DemirDöküm için 2019 verimli bir yıl oldu.

Son kullanıcılarının yanı sıra Türkiye’nin birçok bölgesindeki marka projelerinde de ilk tercih olmaya devam ettik. 3 yıl önce ürün gamımıza kattığımız merkezi sistem klima (VRF) ürün gamımızla birçok AVM hastane ve fabrika projelerinde yer almaktan mutluluk duyduk. Enerji tasarrufu sağlayan yüksek verimli sistemlerimiz ile bu yıl birçok toplu konut projesine iklimlendirme çözümleri sunduk. Marmara Bölgesi’ndeki üç yeni konut projesinin ilk tercihi olduk. Semt Kocaeli, 11’inci Mahalle ve Bahçe Evler’de toplam bin 200’e yakın daire uzun yıllar DemirDöküm ürünleriyle ısınacak.

Toplu konut projelerine ek olarak İstanbul’da dört itfaiye binasının iklimlendirme projesini tamamladık. Sancaktepe, Silivri, Sultangazi ve Arnavutköy ilçelerindeki binaların iklimlendirme ihtiyacı için yüksek verimli DemirDöküm DVS5 VRF sistemleri kullanıldı. İstanbul Büyükşehir Belediyesi’nin yürüttüğü, bin 250 metrekare kapalı alana sahip “İtfaiye Simülasyon Merkezi” projesi kapsamında toplamda 175,0 kW gücünde 3 grup VRF sistemi kullanıldı. DemirDöküm’ün sektöre öncülük eden DVS5 VRF ürün grubunun katkılarıyla itfaiye binalarında ısıtmada yüzde 17, soğutmada ise yüzde 37’lik enerji tasarrufu sağlandı.

İş ortağı ve müşteri memnuniyetinde de sektörün referans noktası olmak için bu yıl önemli çalışmalar yürüttük. DemirDöküm Akademi ile sektördeki rekabete yeni bir boyut kazandırdık. Geçen yıl 10 ilde gerçekleşen Değer Odaklı Satış Eğitimlerimizden 355 iş ortağımız faydalanırken, bu yılki Etkili Satış Teknikleri eğitimimizin katılımcı sayısı 500’ü aştı.

Tüketicilerimizin ve iş ortaklarımızın hayatlarını kolaylaştıracak proje ve uygulamalarla sektördeki öncülüğümüzü farklı alanlara taşımayı hedefliyoruz. Bu kapsamda bu yıl hayata geçirdiğimiz projelerden biri de “Müşteri Memnuniyeti Mükemmellik Ödülü” oldu.

Ödül kapsamında; “Etkili ve Müşteri Memnuniyeti Odaklı Satış Eğitim” programına katılan satış noktalarımızı periyodik olarak birçok farklı kriterde değerlendirerek ve her birinin performansını ölçümlemeyi planlıyoruz. Türkiye’nin dört bir yanında kusursuz müşteri deneyimi sunmak, iş ortaklarını nihai tüketici gözünde daha görünür bir hale getirmek ve kaliteli hizmetleri ön plana çıkarmak istiyoruz. Projemiz kapsamında dört bin nihai tüketicinin görüşünü alıyoruz. Kombi satın alma sürecinden mağaza içerisindeki karşılanmaya ve kombi montajının yapılmasına kadar tüm süreçleri değerlendirildiğimiz araştırma sonucunda yüksek puan alan satış noktalarına “Müşteri Memnuniyeti Mükemmellik Ödülü” veriyoruz.

Müşteri memnuniyeti ve mağaza içi hizmet kalitesi ile başarı elde eden iş ortaklarımız, program dâhilinde elde ettiği başarılarla avantajlı paketlere sahip oluyor. Aynı zamanda yine DemirDöküm Akademi çatısı altında müşteri beklentilerine doğru ve hızlı yanıt vermek, saha organizasyonumuzu geliştirmek, tüketicilerimize sağladığımız avantajları artırmak için iş ortaklarımıza yönelik VUCA Satış Kanalı Yönetimi eğitimi düzenledik. İki gün süren eğitime 41 yetkili satıcımız katıldı. DemirDöküm Akademi’deki eğitim başlıklarından bir diğeri de “Finans ve İş Simülasyonu” oldu.

Yetkili satıcılarımızın finansal okuryazarlıklarını geliştirmesi ve şirket sonuçlarına yansıyacak kararların mali tablolar içindeki yerinin bütünsel olarak gözlemleyebilmesini amaçladığımız üç gün süren eğitime 35 yetkili satıcımız katıldı. Ayrıca, bir tüketicinin günde ortalama 150 defa çevrimiçi olduğu ve internet üzerinden gerçekleşen alışverişlerin arttığı günümüzde düzenli olarak yetkili satıcılarımız için Google AdWords eğitimleri düzenliyoruz.

Bizi asırlık hedefimize ulaştıracak dijital dönüşüm stratejimiz ışığında hayata geçirdiğimiz programlardan biri olan Müşterinin Yıldızları Programı ise mağaza içi ve satış sonrasında üstün müşteri memnuniyeti ve deneyimi sunan iş ortaklarımızı dahil ettiğimiz bir program. Bu program aracılığıyla müşteri deneyiminde üstün başarı gösteren iş ortaklarımızı daha fazla teşvik ediyor, onlara özel deneyimler yaşatıyor ve onları müşterilerin nezdinde daha görünür hale getiriyoruz.

Bunlara ek olarak, DemirDöküm Akademi ile birlikte sektörümüzün ilk müşteri memnuniyeti odaklı bütünleşmiş platformunu kurduk. Platform; temelde ölçümleme, eğitim ve ödüllendirme sistemlerinin entegrasyonuna dayanıyor. Bu doğrultuda DemirDöküm Müşteri Deneyimi Platformu’na her sene 1 milyon TL tutarında yatırım yaparak iş ortaklarımızın gelişim alanlarına yönelik eğitimler ve içerikler oluşturmaya devam edeceğiz.

Önümüzdeki yılda yurtiçi ya da yurtdışında yeni yatırımlarınız olacak mı?

Yüksek teknolojiye sahip ürünlerimizi ArGe merkezimizde kendi mühendislerimiz tarafından geliştirilen yazılım ve donanımlarla üretiyoruz. DemirDöküm’ü asırlık hedeflerine ulaştırmak, sektördeki ilklerimize yenilerini eklemek için Ar-Ge yatırımımızı kademeli olarak artırıyoruz. Stratejik olarak çevre, verimlilik, yenilenebilir ve alternatif enerji kaynaklarının kullanımı, sistem yaklaşımı ile kişisel çözümler üretme ve otomasyon-iletişim teknolojisinin ürünlere uygulanmasıyla beraber, güneş enerjisi sistemleri, kaskad çözümler ve akıllı kontrol sistemleri temel Ar-Ge konularımız arasında yer alıyor. Öte yandan fabrikamıza, gelecek vizyonumuzun merkezinde yer alan dijital dönüşüm, eğitim ve müşteri memnuniyeti çalışmalarına da yatırımlarımız devam ediyor.

Ürün gamında yenilikler olacak mı?

Kombi, radyatör, klima, termosifon, şofben, merkezi sistem kazanları, ısı pompası, güneş enerji sistemleri ve VRF sistemi kategorilerinde geniş bir ürün gamına sahibiz. Değişen tüketici ihtiyaçlarını karşılamak adına geliştirdiğimiz yeni ürünlerimiz ile tüketicilerimizin hayatını kolaylaştırmaya ve onlara üst düzey konfor sağlamaya özen gösteriyoruz.

Ar-Ge alanında yürüttüğümüz çalışmalar neticesinde geçen yıl geleneksel ürün gamımızı yeni ürünler ekleyerek güçlendirdik. ErP Yönetmeliği ile birlikte Türkiye’nin yeni yoğuşmalı kombisi Atromix’i, kaskad pazarı için MaxiCondense’in yeni ürünlerini ve ısı pompası alanında da MaxiAir ürün grubumuzu tüketicilerimizin beğenisine sunduk. Yeni ürünlerimiz ve girdiğimiz yeni alanlardaki çözümlerimiz yüksek müşteri memnuniyeti sağladı.

Isıtma alanındaki ürün gamımızı bu yıl elektrikli ısıtma cihazı ile genişleterek Volto’yu satışa sunduk. Doğalgazın olmadığı il ve ilçelerdeki tüketicilerimiz için geliştirdiğimiz ve tamamen elektrikle çalışan Volto, düşük enerji tüketimiyle kullanıcısına yüksek verimlilik vadediyor. Önümüzdeki yıl ürün gamımıza yenilerini eklemeye devam edeceğiz. 2020 yılında da hem iç pazar hem de ihracat pazarları için ürün gruplarımıza eklenecek yeni ürünlerimizi tüketicilerle buluşturacağız.

2020 yılı beklentileriniz ve planlarınızı genel hatlarıyla paylaşmak ister misiniz?

Önümüzdeki yıl DemirDöküm için yoğun bir gündem bizi bekliyor. İç pazarda doğalgazın yeni gideceği il ve ilçelerde tüketicilerimiz ile buluşmaya, doğalgaz kullanımının sağladığı avantajları, doğa dostu ve kullanıcısına yüksek enerji tasarrufu sağlayan ürünlerimizi tanıtmaya devam edeceğiz. İş ortaklarımız için eğitim programımıza yenilerini ekleyeceğiz.

Türkiye’nin dört bir yanında kusursuz müşteri deneyimi sunmak ve bu anlamda en kaliteli hizmeti vermeyi hedefliyoruz. 2020 yılında bu alandaki çalışmalarımızı artırarak sürdüreceğiz. Ayrıca 2020 yılında ürün gamımızdaki yenilikleri tüketicilerimizin beğenisine sunacağız.

Son 5 yıldır dijital dönüşüm alanında yürüttüğümüz çalışmalara 2020 yılında da devam edeceğiz. Meslek Lisesi Kitap Sponsorluğu’nun dördüncü yılını geride bıraktık. Her yıl 20 bin öğrencimize “Isıtma Tesisatı”, “Doğal Gaz Bina İçi Tesisatı” ve “Gaz Yakıcı Cihazlar” kitaplarını ücretsiz olarak dağıtılmasını sağlıyoruz. 2020’de de bu projemizi devam ettireceğiz. DemirDöküm iç pazarda Türkiye ısıtma sektörünün en çok bilinen ve satın almada en çok tercih edilen markası. Hedefimiz bunu devam ettirmek.

Bozüyük’te üretimini gerçekleştirdiğimiz geniş ürün gamımızı dünyanın 50 ülkesine ihraç ediyoruz. Ürün bazında değişmekle birlikte birçok ülkede lider konumdayız. Bu başarıya yenilerini eklemek, DemirDöküm ürünlerini yeni pazarlara ulaştırmak için 2020 yılında yoğun mesaimiz olacak.

Eklemek istedikleriniz…

DemirDöküm’ü farklı kılan en önemli unsur, 65 yıldır Türkiye’nin hikayesinin içinde olmasıdır. Bu anlamda geçtiğimiz yıl hayata geçirdiğimiz “Doğru Seçim” kampanyamızla amacımız doğru seçim yapmanın uzun vadede bizlere kazandırdıklarını müşterilerimize anlatabilmekti. İlk reklam filmimizde evlilikten yola çıktık. Hayatını sürdüren, hayat arkadaşlığını 60 yılın üzerine taşıyan evli çiftleri tespit ettik, onların gerçek yaşam öykülerinden yansımaları kullandık.

Doğru seçimlerin bir ömür sürdüğüne dikkat çektiğimiz reklam kampanyamız ile Effie, Felis, Kristal Elma gibi pazarlama sektörünün en prestijli ödüllerinin sahibi olduk. Bu yıl da kendini kariyerine adamış bir kadının bir gün şantiyeden geçerken tesadüfen karşılaştığı sakat bir köpeği sahiplenmesiyle değişen hayatını ve sahiplenmenin verdiği huzuru duygusal ve samimi bir dille aktardığımız yeni “Doğru Seçim” kampanyamızı tüketiciyle buluşturduk. İzleyicilerimize kendiyle özdeşleştirebileceği, duygulara dokunacak içerikler sunmak istiyoruz. Bu kapsamda ve dijital dönüşüm stratejimiz doğrultusunda kampanya çalışmalarımıza da 2020 yılında devam etmeyi hedefliyoruz.

 

 

 

 

 

 

 

#demirdöküm #arge #kombi #ısıtma #yoğuşma #klima #dijital #dönüşüm #vrf #teknoloji

Bir Cevap Yazın

%d blogcu bunu beğendi: