Anasayfa » Aktüel » “2020 projeksiyonlarımız arasında özellikle ihracatta atakta olmak var”

“2020 projeksiyonlarımız arasında özellikle ihracatta atakta olmak var”

“ORKA Banyo olarak dünya standartlarında kalitede, esnek kullanım alanlarına sahip, çevre sağlığına önem veren, kolay kurulumu olan, modüler ve konforlu ürünler üreterek banyo mobilyaları pazarına ilham verecek yenilikleri hayata geçirmeye devam ediyoruz.”

Banyo mobilyaları sektöründe çeyrek asırlık tecrübeye sahip olan banyo, özgün tasarımlara imza atmaya devam ediyor. Zengin ürün çeşidi ile dünya çapında marka olma yolunda emin adımlarla ilerleyen firma, dünya çapında 71 ülkede tüketicisi ile buluşurken, Türkiye’de 450’den fazla satış noktası ile her gün marka bilinirliğini ve pazar payını artırarak büyümeye devam ediyor. ORKA Banyo Genel Müdürü Nalan Yılmaz ile gerçekleştirdiğimiz röportaj çalışmamızda, ürün grupları, ihracat çalışmaları ve önümüzdeki döneme dair yeni projelerini ele almaya çalıştık.

Nalan Yılmaz / ORKA Banyo Genel Müdürü

Ürün gruplarınız hakkında bilgi verir misiniz?

Çeyrek asrı aşkın süredir sadece uzmanlaştığımız banyo mobilyası alanında üstün teknolojimizi ve sıra dışı tasarım gücümüzü, profesyonel işçilik ve yılların tecrübesi ile birleştirerek hızlı ve pratik çözümler sunuyoruz. Dünya standartlarında kalitede, esnek kullanım alanlarına sahip, çevre sağlığına önem veren, kolay kurulumu olan, modüler ve konforlu ürünler üreterek banyo mobilyaları pazarına ilham verecek yenilikleri hayata geçirmeye devam ediyoruz.

UNICERA Fuarı’na katılım sağlayacak mısınız? Yeni ürünleriniz olacak mı?

UNICERA Fuarı’na 18 yıldır katılıyoruz. Her yıl olduğu gibi, bu yıl da tasarımcılarımız, mimarlarımız ve mühendislerimiz ile dünyadaki son trendlere göre yapılan Ar-Ge ve Ür-Ge çalışmalarını sergileyeceğiz. Bu yıl tasarımlarımızda yeni renkler ve yeni kapaklar ve modüler banyo mobilyaları ön plana çıkıyor; özellikle doğal taş ve pastel renklerden oluşan sade ama şık ve rahat kullanıma yönelik birçok yeni ürünümüz var 2020 koleksiyonumuzda. ORKA Banyo olarak dünya standartlarında kalitede, esnek kullanım alanlarına sahip, çevre sağlığına önem veren, kolay kurulumu olan, modüler ve konforlu ürünler üreterek banyo mobilyaları pazarına ilham verecek yenilikleri hayata geçirmeye devam ediyoruz. Bu doğrultuda 2020 yılında farklı renklerde doğal taş, nötr ve pastel renkleri, farklı formlarda ince, mineral ve seramik lavaboları, roze, altın, krom gibi renklerin yanı sıra siyah, bakır gibi doğal renkte armatür ve banyo aksesuarlarını ve aynalarda naif ışıklar ile LED aydınlatmaları daha etkin kullanıyoruz. ORKA Banyo olarak, her zamanki gibi kaliteye, özgün tasarıma ve uygun fiyatlara önem veren B2B ve B2C müşterileri hedefleyerek, her bütçeye ve her mekana uygun tasarımlarımız ile UNİCERA 2020’de de geniş kitlelere hitap edeceğimize inanıyoruz.

İhracat hacminizi artırmak için ne tür çalışmalar yapıyorsunuz? En yoğun çalıştığınız pazarlar hangileri?

2019’da İtalya, Uganda, Yeni Zelanda, Avustralya, Güney Afrika, Romanya, Norveç ve Kanada gibi hedeflediğimiz ülkeleri ihracat ağımıza dâhil ettik. Ar-Ge’de çok ciddi bir adım atarak tasarım merkezi haline geldik. 2020 projeksiyonlarımız arasında ise özellikle ihracatta atakta olmak var. İhracatta %45 oranında büyüme hedefliyoruz. Yeni ülkeler eklemek ve payımızı artırmak için her yıl yurtdışında en az 5 fuara katılıyoruz. İtalya’daki sektörün en büyük fuarı Cersai de buna dahil. Payımızı artırmak istediğimiz pazarlar Rusya ve İngiltere pazarı. Turquality sürecimizde yurtdışında yatırımları artıracağız. Güçlü olduğumuz pazarlarda lojistik güçlendirme yapacağız. Marka olduğumuz ülkelerdeki iş ortaklarımızla pazarlama faaliyetlerimizi arttıracağız. Marka olmayı hedeflediğimiz ülkelerde de dijital pazarlama v.s. gibi markalaşmaya yönelik yatırımları çoğaltacağız.

Bu yıl içerisinde yeni projeleriniz olacak mı?

Daha esnek ve hızlı üretim yapabilmek için sistem, makine, hat, bina ve insan kaynağı yatırımlarımız devam ediyor. Düzce’deki üretim tesisimizin kapasitesini %30 oranında artırıyoruz. Yeni lojistik depomuz ve yeni makine yatırımlarımız 2020’de faaliyete geçecek. İhracatta ciddi bir büyüme hedefliyoruz. Turquality sürecimizle birlikte yurtdışı yatırımlarını artırmak ve banyolarda tasarımı daha çok konuşturmak için tasarımcı işbirlikleri de 2020’de gündemimizde. Sezgin Aksu işbirliğinden doğan CYO ve Boxes ürün gruplarımızı tanıttık, Unicera’da da ilgi göreceğine inanıyoruz.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#Orka #Unicera #banyo #İhracat

Bir Cevap Yazın

%d blogcu bunu beğendi: